Hiermee hopen wij onze klanten nog beter van dienst te zijn. Dankzij het klantportaal worden onze klanten beter voorzien van informatie, kunnen zij na ontvangst van een afspraakvoorstel online een afspraak maken en de klant kan er terecht met vragen.
Voordat u gebruik kunt maken van ons klantenportaal moet u zich eerst registreren. Hiervoor moeten de volgende gegevens* worden ingevuld en bekend zijn bij Oosterbaan:
- Klant-personalia
- BSN
- Postcode en huisnummer
- E-mailadres
Na registratie kunt u inloggen op het klantenportaal en gebruik maken van de functies die het portaal bevat. Met het klantenportaal is het mogelijk om afspraken te maken, nadat u een afspraakvoorstel heeft ontvangen. Ook kunt u op het portaal de gemaakte afspraken inzien.
Naast het inzien van gemaakte afspraken kunt u ook uw orders en facturen bekijken. Heeft u ergens een vraag, opmerking of klacht over? Dan kunt u via het klantportaal uw feedback registreren en inzien.
Dankzij het klantenportaal kunnen wij u beter en sneller voorzien van informatie. Met het klantenportaal heeft u alle informatie die u zoekt op één overzichtelijke omgeving. U kunt slim, gemakkelijk en snel afspraken maken met een afsprakenvoorstel. Daarnaast kunt u eenvoudig en direct een vraag stellen of een klacht bij ons neerleggen. Wij kunnen uw vraag of probleem snel beantwoorden dankzij het klantenportaal.
Het klantenportaal van Oosterbaan vindt u hier. Wilt u meer weten over ons klantenportaal? Neem dan contact met ons op!
*Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt door Oosterbaan en zonder uw toestemming niet doorgegeven aan derden.