Voorbereiding afspraak

U komt voor een controle of heeft een afspraak om orthopedische schoenen aan te laten meten. Hoe bereidt u zich hierop voor? 

Vragen

  • Heeft u eerder orthopedische schoenen gehad van een andere leverancier? Zo ja, wanneer heeft u de laatste twee paren gekregen? 
  • Heeft u een aanvraag van uw medisch specialist? Bij sommige zorgverzekeringen volstaat een aanvraag van de behandeld arts, bekijk hiervoor uw polisvoorwaarden of neemt contact met ons op om te vragen wat er nodig is.

Om over na te denken

Bij de eerste afspraak bespreken we uw medische voorgeschiedenis. Dit helpt ons een goed beeld van uw situatie te krijgen. U kunt alvast nadenken over:

  • Huidige klachten of aandoeningen
  • Eerdere voetklachten of blessures
  • Activiteiten en dagelijkse routines die uw voeten beïnvloeden
  • Schoenvoorkeuren en het gebruik hiervan

Niet verplicht: Wilt u uw antwoorden van tevoren met ons delen? Mail ons dan via info@oosterbaanalkmaar.nl.  

Wat u kunt verwachten

1. Eerste afspraak: We bekijken uw situatie en bespreken hoe wij u kunnen helpen. Bent u goed voorbereid en heeft u een aanvraag mee? Dan kunnen we misschien tijdens deze afspraak al uw voeten opmeten en een gipsmal of 3D scan maken om uw leesten te maken.

2. Tweede afspraak: De leest is gemaakt en we gaan nu een folie passchoen passen. We helpen u bij het uitzoeken van het beste model. Neem alvast een kijkje in onze catalogussen

3. Aflever afspraak: Hier doen we samen een eerste indruk op en adviseren we u over het inlopen en het onderhoud. Onderhoudstips kunt u ook hier teruglezen. 

4. Controle afspraak: neem een extra paar schoenen mee voor wanneer de schoenen moeten achterblijven voor een aanpassing.

Vragen?
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.